საგარანტიო პირობები
საგარანტიო პირობები
1. ზოგადი პირობები:
- საგარანტიო ვადა იწყება პროდუქტის მყიდველისთვის მიწოდების დღიდან და მოქმედებს 7 კალენდარული დღის განმავლობაში.
- საგარანტიო მომსახურება ვრცელდება მხოლოდ იმ პროდუქციაზე, რომელიც შეძენილია ჩვენს პლატფორმაზე და დაცულია შესყიდვის დამადასტურებელი დოკუმენტით (ინვოისი ან ჩეკი).
2. საგარანტიო ვადა და პირობები:
- საგარანტიო ვადა განისაზღვრება თითოეული პროდუქტის კატეგორიის მიხედვით და მითითებულია პროდუქტის აღწერილობაში.
- პროდუქციის დაზიანება, რომელიც გამოწვეულია ქარხნული დეფექტით ან მასალების დაბალი ხარისხით, გამოსწორდება ან ჩანაცვლდება უფასოდ.
- საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება პროდუქციის ნაწილებზე რომლებიც ცვეთის ან არასწორი გამოყენების შედეგად დაზიანდა.
3. საგარანტიო პირობების შეზღუდვები:
საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება:
- პროდუქციის არასწორი ინსტალაციის, ექსპლუატაციის, ან შენახვის შედეგად გამოწვეულ დაზიანებებზე.
- მექანიკური დაზიანებების, გაუფრთხილებლობის, ან მესამე პირების მიერ განხორციელებული რემონტის შედეგად გამოწვეულ პრობლემებზე.
- პროდუქტის გამოყენებაზე, რომელიც სცილდება მწარმოებლის მიერ განსაზღვრულ პირობებს.
- პროდუქტებზე, რომელთა სერიული ნომერი ან იდენტიფიკატორი დაზიანებულია ან არ იკითხება.
4. საგარანტიო მომსახურების მიღების პროცედურა:
- მომხმარებელი უნდა დაგვიკავშირდეს ვებ საიტზე მითითებულ საკონტაქტო ინფორმაციაზე, რათა წარმოადგინოს პრობლემის აღწერა და შეძენის დამადასტურებელი დოკუმენტი.
- პროდუქტი უნდა დაბრუნდეს ჩვენი ტექნიკური ექსპერტიზისთვის, რათა დადგინდეს პრობლემა და გამოსწორების გზები.
- საგარანტიო სერვისი მოიცავს: შეკეთებას, დაზიანებული ნაწილის შეცვლას ან პროდუქტის სრულად ჩანაცვლებას.
5. პროდუქტის დაბრუნება და ჩანაცვლება:
- თუ დაზიანება არ ექვემდებარება შეკეთებას, პროდუქტი ჩანაცვლდება ან მომხმარებელს დაუბრუნდება თანხა.
- თანხის დაბრუნება ხორციელდება იმავე გზით, რომლითაც შესრულდა გადახდა.
6. განსაკუთრებული პირობები:
- პროდუქციის სპეციფიკური პირობები (მაგ: ტექნიკის ან ელექტრონიკის შემთხვევაში) რეგულირდება მწარმოებლის მიერ განსაზღვრული წესებით.
- გარანტია მოქმედებს მხოლოდ საქართველოს ტერიტორიაზე.