საგარანტიო პირობები

1. ზოგადი პირობები:

  • საგარანტიო ვადა იწყება პროდუქტის მყიდველისთვის მიწოდების დღიდან და მოქმედებს 7 კალენდარული დღის განმავლობაში.
  • საგარანტიო მომსახურება ვრცელდება მხოლოდ იმ პროდუქციაზე, რომელიც შეძენილია ჩვენს პლატფორმაზე და დაცულია შესყიდვის დამადასტურებელი დოკუმენტით (ინვოისი ან ჩეკი).

2. საგარანტიო ვადა და პირობები:

  • საგარანტიო ვადა განისაზღვრება თითოეული პროდუქტის კატეგორიის მიხედვით და მითითებულია პროდუქტის აღწერილობაში.
  • პროდუქციის დაზიანება, რომელიც გამოწვეულია ქარხნული დეფექტით ან მასალების დაბალი ხარისხით, გამოსწორდება ან ჩანაცვლდება უფასოდ.
  • საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება პროდუქციის ნაწილებზე რომლებიც ცვეთის ან არასწორი გამოყენების შედეგად დაზიანდა.

3. საგარანტიო პირობების შეზღუდვები:
საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება:

  • პროდუქციის არასწორი ინსტალაციის, ექსპლუატაციის, ან შენახვის შედეგად გამოწვეულ დაზიანებებზე.
  • მექანიკური დაზიანებების, გაუფრთხილებლობის, ან მესამე პირების მიერ განხორციელებული რემონტის შედეგად გამოწვეულ პრობლემებზე.
  • პროდუქტის გამოყენებაზე, რომელიც სცილდება მწარმოებლის მიერ განსაზღვრულ პირობებს.
  • პროდუქტებზე, რომელთა სერიული ნომერი ან იდენტიფიკატორი დაზიანებულია ან არ იკითხება.

4. საგარანტიო მომსახურების მიღების პროცედურა:

  • მომხმარებელი უნდა დაგვიკავშირდეს ვებ საიტზე მითითებულ საკონტაქტო ინფორმაციაზე, რათა წარმოადგინოს პრობლემის აღწერა და შეძენის დამადასტურებელი დოკუმენტი.
  • პროდუქტი უნდა დაბრუნდეს ჩვენი ტექნიკური ექსპერტიზისთვის, რათა დადგინდეს პრობლემა და გამოსწორების გზები.
  • საგარანტიო სერვისი მოიცავს: შეკეთებას, დაზიანებული ნაწილის შეცვლას ან პროდუქტის სრულად ჩანაცვლებას.

5. პროდუქტის დაბრუნება და ჩანაცვლება:

  • თუ დაზიანება არ ექვემდებარება შეკეთებას, პროდუქტი ჩანაცვლდება ან მომხმარებელს დაუბრუნდება თანხა.
  • თანხის დაბრუნება ხორციელდება იმავე გზით, რომლითაც შესრულდა გადახდა.

6. განსაკუთრებული პირობები:

  • პროდუქციის სპეციფიკური პირობები (მაგ: ტექნიკის ან ელექტრონიკის შემთხვევაში) რეგულირდება მწარმოებლის მიერ განსაზღვრული წესებით.
  • გარანტია მოქმედებს მხოლოდ საქართველოს ტერიტორიაზე.