მიწოდების წესები და პირობები
მიწოდების წესები და პირობები
1. ზოგადი პირობები
ინტერნეტ მაღაზიით ტექნიკის შეძენისას საქონლის მომხმარებლისათვის მიწოდება ხდება მოცემული წესებით.
თქვენი ვალდებულებები ნივთის მიღებისას
მომხმარებელი ვალდებულია:
- არ მიიღოს გზავნილი, თუ მისი შეფუთვა დაზიანებულია, და ამის შესახებ დაუყოვნებლივ აცნობოს კომპანიაა
- შეამოწმოს ნივთი ჩაბარებამდე;
- დააკვირდეს, აქვს თუ არა პროდუქტს რაიმე ვიზუალური დაზიანება;
- გადაამოწმოს მიღებული ნივთების რაოდენობა შეკვეთილთან შედარებით;
- თუ პროდუქტი ან მისი შეფუთვა დაზიანებულია, რაოდენობა არ შეესაბამება შეკვეთას ან გზავნილი შეცვლილია, მომხმარებელმა არ უნდა მიიღოს პროდუქტი და დაუყოვნებლივ უნდა დაუკავშირდეს კომპანიას
- თუ მომხმარებელი არ დაიცავს ამ ვალდებულებებს, „აი სახლი” პასუხისმგებლობას იხსნის ვიზუალურ დაზიანებებზე ან რაოდენობრივ შეუსაბამობებზე.
მიწოდების ვადები და საფასური
- სტანდარტული მიწოდების ვადა არის 1-5 სამუშაო დღე.
- გაუთვალისწინებელი შემთხვევების გამო, ეს ვადა შესაძლოა გახანგრძლივდეს, რის შესახებაც მომხმარებელს ინფორმირებულს გახდის კომპანიის საინფორმაციო ცენტრი.
- თუ მომხმარებელი არ ეთანხმება მიწოდების გადავადებულ ვადას, შეკვეთა გაუქმდება და გადახდილი თანხა დაუბრუნდება 3 სამუშაო დღის განმავლობაში.
- მიწოდება ფასიანია და მისი ღირებულება განისაზღვრება მისამართისა და პროდუქტის ზომის მიხედვით
- შეკვეთის დადასტურების შემდეგ, კომპანიის წარმომადგენელი მომხმარებელს უკავშირდება მიტანის დროის შესათანხმებლად.
- თუ მომხმარებელი ვერ ახერხებს შეკვეთის ჩაბარებას, განმეორებითი მიწოდება ფასიანია და მისი ღირებულება განისაზღვრება მისამართისა და პროდუქტის ზომის მიხედვით.
- თუ შეთანხმებული მიწოდების ვადის ამოწურვის შემდეგ ნივთი არ მიგიღიათ, დაუყოვნებლივ შეატყობინეთ კომპანიას E-mail: info@aisaxli.ge, Tel: 598 00 44 77.
4. კომპანიის პასუხისმგებლობა
„აი სახლი“-ს ვებსაიტზე შეკვეთის განხორციელებით, მომხმარებელი ეთანხმება ამ წესებს.
კომპანია არ იღებს პასუხისმგებლობას იმ ზარალზე, რომელიც წარმოიშობა, თუ მომხმარებელი არ დაიცავს მიწოდების პირობებით გათვალისწინებულ წესებს.